BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 16, 2010

Macam Mana nak Maintain Body Cun?

Hmm..pos kali ni mengenai masalah yang sentiasa melanda orang perempuan. Berat badan. Jika sesiapa bertanya tentang berat badan dan tatkala itu kita rasa yang berat badan kita cam "terlebih sudah" tentu kita akan rasa macam : hey ko ni takde soalan lain ke nak tanya..kan?



Saya pun kekadang macam tu juga, tapi berhati mulia kata-kata tu berlegar kat dalam kepala sendiri aje la. Takmoh tu jadi isu. tapi kalau bertanya tanpa sebab yang konkrit cam nak bagi kita malu leh je bagi ayat tu atau yang lagi power


Tapi jika terpaksa isi form compete in taekwondo event terpaksa la juga reveal..even worst kena timbang depan judges2 dulu..sungguh malu.



Masa ni umur dalam 23 tak silap. Berat memg cun. 57kg je. (saya yang t-shirt merah)




Ni plak yang paling latest. Bulan April 2010. x cun. 67kg. BMI dah overweight. (yg pakai key tu sy)



Tapi ada yang menyedapkan hati cakap..ko ni takdela besar mana, kenapa berat macam tak menggambarkan badan. Ntah, saya jawab tulang tumpat kot dari orang lain..maknanya tulang saya cukup kalsium gitu dan saya sememangnya sihat..



Tapi ada juga yang macam haram : Berat dosa..cist..

0 comments: