BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 4, 2010

My Lionel Messi..

Masa sesi latihan ngan pasukan


Kecewa kot sepakan tak masuk gol

Sekarang ni semua memang sibuk dengan Piala Dunia. Mula-mula saya tak la teruja sangat macam orang lain yang fanatik bola. Tapi time by time tertarik juga nak tengok. yang membuatkan tertarik tu masa tengok iklan Astro yang "mama, dua mat salleh"..ada Lionel Messi dan Frank Lampard..dan iklan maxis.

Masa dia cerita yang dia main bola sebab kos perubatan tinggi kat Argentina n family dia yang support untuk main bola, rasa touching plak..Masa ni dia pulak boleh support family dia dengan kontrak juta-juta dengan Barcelona. Macam ni patut dicontohi. Dan bila search kat internet baru la tau yang dia ni ada penyakit tak cukup hormon untuk tumbesaran. Patut la kecil sikit badan daripada orang lain, kalau orang-orang di belah sana kan agak besar saiz badan tak macam orang di Malaysia ni.

Malam Sabtu yang lepas perlawanan suku akhir antara Argentina dengan Germany berlansung. saya memang minat kedua-dua team tapi lebih kepada Argentina sebab ada Messi..hihi..

Tapi malangnya Argentina kalah teruk 4-0.

Sedih juga dengan kekalahan tu sebab messi main sangat bagus cuma mungkin pasukannya tak cukup kuat untuk lawan Germany yang kebanyakannya pemain muda dan agresif. It's ok Messi, I still love you.

Nak juga beritahu yang birthday Messi n I same..hihi.. on 24th June tapi dia tahun 1987 which is 5 years younger than me. But then, he still looks gourgeous and cute also dengan jersi no 10 yang agak besar dengannya dan tak tight in..comel..

Tengok cara permainannya memang cool, tak macam Carlos Teves yang tak habis-habis nak marah-marah bila pengadil bagi freekick lepas dia pentes kaki lawan sampai jatuh. Cam tak penah la dia cakap-cakap dalam padang kecuali kaki dia je yang cekap tunjukkan skill dribbling bola walaupun ada ramai opponents masa tu (ceh dah macam pengulas sukan pulak).

Anyway memang suka dia. Sebelum ni minat Zidane of France je..sekarang dah ada player football yang menarik untuk buat minat tengok bola..

Gayanya


Dapat jugak masuk..Yahoo


Lahai..sape pulak perempuan ni?


0 comments: