BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 5, 2010

Alangkah bestnye kalau...




tak dapat plak aku nak download yang kat youtube..jadi lain plak..nway berbalik dengan tajuk aku yang kat atas ni, agak2 ape yang bermain kat fikiran aku?

kalo korang kawan-kawan kampong aku mesti pikir aku ni tak penah2 nak berubah dari kecik pon kan? kalo korang ni geng2 taekwondo aku tak kira korang kat mana dah mesti korang ingat aku dah gian nak sparr semula kan?

tapi yang pastinye kalo korang ni antara yang keje satu tempat dengan aku pasti mempunyai jawapan yang paling tepat....


IAITU: alangkah bestnye kalo aku dapat belasah makhluk2 Allah yang ada kat kilang aku ni yang tak penah2 nak berubah dari menyusahkan orang lain, tanpa dikenakan tindakan disiplin ataupun paling teruk kena buang keje..


bukannya aku tak tau yang diorang ni (beberapa orang je but from same dept) selalu cari masalah ngan orang lain. ngan aku pon penah, sampaikan pernah sekali aku sound pasal dia hambik harta benda dept yang aku pegang sewenang-wenangnya dengan alasan itu adalah arahan daripada boss,,boss ok..bukan main sedap je dia tu..

aku yang dah geram sound la kaw2, sampai la ke tarikh aku catatkan kat sini lebih jugak daripada 2 tahun aku tidak berkomunikasi dengannya unless urgent matter, yang lain jangan harap..eventhough dia kat seblah aku je..huh..

jamuan raya 2008 (sekadar hiasan)

tapi skang ni makin hebat lagi..bukan aje kat staff level rendah (satu tangga je) macam aku tapi dengan orang atasannya sendiri, orang yang dia kena report setiap hari..tapi dia tetap sombong dengan berbekalkan keyakinan yang kipas atau aircond
bukan sekadar hiasan

yang digunakan untuk mengampu owner akan sentiasa menyelamatkannya..dan yang paling tak tahan tu, dia punye exec pon dah berperangai sejibik macam dia (bukan langgar arahan dia, but atasan yang ketua dia ingkar tu)..huiihhh geramnye aku rasa..
sebab tu la aku rasa alangkah bestnye kalau...(tgk je la gambo tu dah tau)..

0 comments: