BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 4, 2010

Facebook Oh Facebook..

memula aku join FB ni bila aku tengok jiran opis aku asyik bukak je...dia gelak sorang2..macam best je..masa tu pon aku asyik ngan friendster je..aku pon mula la daftar FB n start add kwn2 lama dan baru, tengok serba sedikit la pe yang ada..aku stuck..aku tanya kawan aku Fb ni mcm mana..dia pun btau la serba sedikit..mula2 memang rasa cam tak best dan cam ntah hape2..tapi lame2 berkat kesabaran menelek FB (masa opis) aku pon boleh la layanzz..

n skang ni boleh dikatakan aku dah tinggalkan akaun friendster aku tu lame gak la.. ada dalam bulan 11 tahun pas..shian dia..

korang pon tau la kan kat FB ni ada banyak la sesangat akaun Fb yang untuk suka sana, suka sini, benci sana, benci sini.. aku pon tak terkecuali join satu Fb ni tentang tak suka sorang pelakon pompuan..maklum la gedik ngalahkan ulat beluncas..tak yah la aku btau sape tapi korang kompom tau punye..aku pon ada la komen sket sebab aku pon tau la sket2 pasal dia ni..(memg jahat pon)..ehh takleh cakap lebih2..tapi akunye ayat kira baik la dari yang lain2 yg kira hardcore membenci..

dalam pada tu plak..kalo ada membenci mesti ada yang menyokong kan.. jadi banyak la peperangan mulut yang berlaku dalam tu..orang tu cakap ni, orang tu cakap tu..tak kurang jugak la yang cakap yang bukan2 sampai sebut mak bapak..ni dah kira lebih la kalo dah sebut mak bapak kan..aku join dalam 4 hari je pastu chau..maleh lame2 kang tak buat keje lak nengok orang bergaduh..

tadi aku ada browse blog lain..blogger tu kira orang yang cerdik pandai gak la..cakap pasal PHD..pe dia cakap tu macam pe yang banyak berlaku dalam FB skang ni..gaduh2..dengki2..semua takde kebaikan kat diri sendiri..aku pon terinsaf sket la sebab aku pon ada contribution kat FB yang aku cetekan tu.. Nway aku pon dah removekan diri dari jadi fan kat site tu..maleh la nak join2..baik aku tgk FB yang lebih kepada biz..duit..hmmm..ada gak pekdahnye.. tapi kalo boring2 tu jenguk jela kat site tadi tu..nak tgk kesinambungan peperangan mempertahankan pelakon tuuut...

0 comments: